Chiul

Am trecut dimineata prin pasaj pe la universitate…
Dupa imbulzeala din metrou, fotoliile rosii din cafeneaua din pasaj al carui nume…nici nu il stiu…mi-au dat o stare de bine cum nu reuseste nici macar o cafea la ibric la ora aia. Am avut sentimentul ca miroase a facultate. A  zilele alea in care…nu invatasem pentru examen, asa ca…de ce sa ma duc…chiulesc. A zilele alea in care prinde bine o pauza de o ciocolata calda jos la mate sau o cafea cu inimioara de la Spring Time. De momentele in care puneam tara la cale, descoperind stradutele din jur sau mansarda facultatii de geografie, de momentele in care tot ce vroiam era sa stau la soare sa citesc, la fantana, nu sa aud ce a mai facut profa aia de franceza in timpul liber.
Mi-e dor de sentimentul ala de libertate pe care nu l-am mai avut dupa ce m-am angajat, de cand am ajuns sa ma duc la munca atunci cand chiuleam, de aripile pe care le ai, fara sa stii ca le ai. de imprevizibil, de sentimentul ala ca in cele doua ore poti face tot ce iti trece prin cap, timpul e doar pentru asta.
M-am hotarat. Demisia mi-am dat-o deja. Trebuie doar sa dau la master🙂

2 comentarii

Filed under Chestii

2 responses to “Chiul

  1. Life’s to short to waste it on a job.🙂

Lasă un răspuns

