„Electrical Storm”

De ce tuna la sfarsitul lui noiembrie?

De ce au ajuns sa fie toate cu susul in jos, si josul in sus?

De ce am sentimentul ca de fapt e linistea de dupa furtuna, ci nu dinaintea ei?

De ce trebuie mereu sa imi pun intrebari la care nu am cum sa gasesc raspunsuri?

De ce nu pot sa:

” R: mi-ar placea sa iei mai mult lucrurile asa cum sunt

R: nu sa le dai forma

R: si continut

R: pentru ca de multe ori, nu merita ”

De ce cafeaua miroase cel mai bine dimineata?

De ce dupa o dezamagire te simti bolnav doua zile?

De ce mai crezi in Mos Craciun, sau in magia primei ninsori, sau in vise implinite?

Si de ce naiba postez asta pe-un  blog?…

6 comentarii

Filed under Chestii

6 responses to “„Electrical Storm”

  1. Marian

    „De ce tuna la sfarsitul lui noiembrie?” Pentru ca natura vrea sa ne spuna ceva. Si pentru ca mie imi plac si tunetele de la sfarsitul lui noiembrie.
    „De ce au ajuns sa fie toate cu susul in jos, si josul in sus?” Pentru ca oamenii mai stau si in maini ( unii ), doar asa, pentru a se distra.

    … nu doar miroase cel mai bine dar e si primul gust al zilei care ne rasfata limba.

    … tu doar 2 zile te simti bolnava !? Off, trebuie sa scap de melancolia asta :))

    Si de ce naiba!? Pentru ca poate ai o stare mai proasta. Va trece. Daca nu, o scoatem la o bere ( pe ea, starea ). Sa vezi cum o inveselim de la prima sticla😉

    • Intr-adevar, cat de diferit se vad lucrurile dintr-o viata in alta, dintr-un cartier in altu….dintr-o minte in alta:). Starea pana la urma insa…tot a fost scoasa la bere. Nu am vorbit despre ea, asa ca nu s-a mai simtit asa de in largul ei. M-am inveselit eu insa, dupa prima sticla

  2. pentru ca poti
    pentru ca esti
    pentru ca simti
    pentru ca traiesti

Lasă un răspuns

