Silviu si Alina

Mi-a venit mie o idee acum cateva saptamani, si rau am facut ca nu am inceput atunci…Si am zis…ok…daca tot „se scrie cand se simte”, hai sa ma uit prin blogul lui,poate ma mai surprinde ceva.

Am ajuns la Silviu si AlinaSi am inceput sa rad:))
Cum de uitasem de ei?

Pe vremuri, cand puricele se potcovea…la toate picioarele si Rafi avea timp de povesti,  ma trezeam in mod regulat, pe mess, cu cate un buzz..si apoi un photo sharing cat casa.  Neavand o „cultura” fotografica, incercam din rasputeri sa fiu cat mai critica (la asta pricepandu-ma excelent), eu suparandu-ma cand ma lua la misto, el enervandu-se cand puneam prea multe intrebari. Toate astea, dupa atatia ani,  au dus intr-un final la o oarecare nevoie a mea de a ma da cu parerea la orice posteaza:)). Nu de a scrie chestii dragute pe blogul lui, ci de avea o parere.

Unul dintre primele pictoriale de cuplu de care imi amintesc…a fost Silviu si Alina. Imi povestise de prietenul lui Silviu, iar intr-o seara m-am trezit cu niste poze alb negru, care m-au lasat oarecum fara cuvinte. Cred ca a fost printre primele dati cand nu mai comentam ca nu imi place cum se vede nu stiu ce maruntis… Am ramas fascinata.  Nu avea legatura cu faptul ca stiam de ei, stiam ca sunt faini, sunt frumosi, sunt isteti… Nu avea legatura ca erau foto alb negru, care pe mine ma impresioneaza mai mult. Ci pur si simplu…nici macar acum nu stiu cu ce avea legatura. Sau poate ar trebui sa recunosc ca sunt niste fotografii ale naibii de faine! Sunt atat de frumosi, fara sa fie artificiali. Sunt atat de haiosi, fara a da in penibil. Sunt atat de expresivi, si se vede atat de bine  cat de calzi sunt pe interior. Poate ca sunt doar superficiala acum, dar eu inca mai sustin ca daca ai niste oameni faini (pe interior, mai ales), poti face imposibilul sa devina posibil.

Rafi!  Te trimitem de urgenta in Iasi, vrem poze cu minunea din viata lor.

PS:  Baietel sau fetita?

2 comentarii

Filed under Povestea lor

2 responses to “Silviu si Alina

  1. Delia pisy

    tine.o tot asa
    NU te opri 😀

Lasă un răspuns

