He’s Just Not That Into You

Chiar nu inteleg.

„De ce cantam noi acest cantec?”

Cat de…stupide par femeile in fata barbatilor?

Am aruncat un ochi pe trailer, inainte sa ma apuc de filmul asta. Nu m-a convins nici pentru a treia oara, dar am zis…hai…barbatii merita din cand in cand „maltratati”…merita sa ii pui sa se mai uite la cate un film din asta…”comedie pentru gagici”.  Si cum mi-l recomandasera doua tipe destul de diferite, am zis…o sa il vad, poate o sa imi placa. Not!

Sunt atat de …indignata:)), incat nici macar nu stiu ce sa scriu mai intai:)).  Nici nu stiu daca e atat de grav ca unele persoane chiar se regasesc, sau ca reusesc eu sa le regasesc partial… sau ca…chiar parem atat de…si atat de.  Citisem pe un site specializat parerea cuiva care spunea ca…e genul de film care il vezi cand vrei sa te impaci cu prietena. What? Mi se pare genul de film pe care nici nu trebuie sa il vada fosta ta prietena daca vrei sa va impacati!

Cupluri destul de diferite, fiecare avand problemele lor.  Scenariul destul de tipic, actori draguti, care isi joaca super bine rolurile …insa come on…personajele feminine sunt cumva create pentru a ridiculiza majoritatea defectelor umane? Ok, exagerez. Desi nu sunt o feminista convinsa, ba din contra… de ce sa vrei sa scoti un astfel de film?

Femeile nu se caracterizeaza prin:

„We are all programmed to believe that if a guy acts like a total jerk that means he likes you.”

„I just need you to stop being nice to me unless you’re gonna marry me.”

„You are good enough to be asked out.”

Nu conteaza la urma urmei un inel pe un anumit deget si o semnatura pe niste hartii, dupa multi ani de relatie.  Cand nu stii exact daca te place sau nu, nu iti iei dupa tine telefonul si nu te holbezi la el chiar si la ora de aerobic.  Cand sotul iti spune ca s-a culcat cu alta, nu te mai intereseaza daca te-a mintit ca mai fumeaza sau nu.

Interesant e sa vezi reactiile barbatilor la filmul asta:) Asta daca au suficienta rabdare sa il vada pana la final😛

5 comentarii

Filed under Chestii

5 responses to “He’s Just Not That Into You

  1. Mika

    1. esti asa funny cand esti revoltata
    2. filmul nu mi-a placut nici mie in mod deosebit si m-au scos din sarite cliseele pe care le vezi in tooooate filmele americane
    3. am ramas cu o singura idee din film: „ei sunt exceptiile, in schimb tu esti regula”, rupta din context te ajuta uneori sa nu mai visezi la cai verzi pe pereti, miracles don’t happen everyday🙂

    • 1. Daca nu as fi fost intrerupta de mai multe ori pana a termina articolul…si daca nu as fi sters din greseala ultima parte a lui…banuiesc ca as fi fost si mai indignata, si mai …haioasa, presupun:)). Si mie imi vine uneori sa rad, cat de mult ma agit pentru unele lucruri marunte…dar hai sa zicem, asa cum zicea un prieten…ca traiesc viata mai intens😛

      2. Mi s-a parut mult mai mult decat un film plin de clisee, mi s-a parut o jignire la adresa „gintei muieresti”, vorba lui Zorba.

      3. Si mie mi-a placut ideea initial, numai ca pana la urma, trebuie sa fim undeva la mijloc… Ce naiba, esti singura exceptie din viata ta:)

      PS: „Oh god, That was cheesy. „

  2. laur

    sincer,nu am tentatia de a-mi testa rezistenta la filmul asta :))

    • E clar:))
      Ma simt mai bine, credeam ca sunt eu intr-o perioada in care sunt foarte revoltata de tot ce nu e…conform principiilor mele.
      Daca Tu nu ai rabdare la un Film… ma simt mai ok, mai in…toate „facultatile necesare pentru vizionarea unui film” (sa nu zic…”mintile”).

  3. Era recomandat filmul de toate siteurile de specialitate si de toti „cunoscatorii”.
    Am citit plotul filmului, am vazut trailerul, am vorbit cu cineva care l-a vazut apoi am citit articolul Lidiei. Cu fiecare pas mi-am dorit din ce in ce mai putin sa il vad

Lasă un răspuns

