Targ de cadouri la Sala Dalles

In fiecare an in perioada sarbatorilor de iarna , Sala Dalles devine un fel de a doua casa pentru mine. Imi place sa fac cadouri la nebunie, imi place mai mult sa ofer decat sa primesc, iar oamenii din jur mereu m-au vazut ca pe o Zana a Cadourilor: ori de cate ori au nevoie sa cumpere ceva cuiva, dau fuga la mine, pentru sfaturi. Si cum exista Sala Dalles, unde gasesti o multime de variante de cadouri, anul trecut de exemplu am fost de cel putin 6 ori.

Anul asta nu am reusit sa ajung pana sambata trecuta. Si am ezitat sa intram, cu gandul ca fiind sambata, si pranz,  o sa avem parte de o adevarata imbulzeala. Am ramas insa super uimiti: la primul nivel, era atat de liber, incat a trebuit sa ma uit la ceas, sa vad daca nu cumva am pierdut noi notiunea timpului. Pentru mine, a fost o adevarata bucurie, nu a mai trebuit sa ma ingramadesc cu toata lumea sa vad ce decoratiuni sunt la standul ala, sau ce cercei la un altul.

Ca si oferta, mi s-a parut asemanatoare cu cea de anul trecut: la primul nivel, standurile cu bijuterii se iau la intrecere ca numar cu standurile „traditionale”cu cadouri de Craciun. Decoratiunile sunt intr-un numar foarte variat, din diverse materiale si modele, incepand de la broscute haioase pana la Mosi Craciuni clasici.  Standul cu ceaiuri si accesorii este in acelasi loc ca si anul trecut, am ajuns la el dupa miros:P. Dulciurile si cafeaua sunt nelipsite. Jucariile de toate soiurile, si pentru toate varstele te imbie sa tot stai.

Cel de-al doilea nivel seamana cu un targ de handmade mai mult, nu unul cu cadouri de Craciun. Unii dintre micii mestesugari si-au strecurat in colectiile de accesorii si obiecte cu specifice acestei perioade: cercei globulete sau brazi impodobiti, coliere din mere si nuci etc. Sunt nelipsite lumanarile parfumate, hainele lucrate manual, caciulile si manusile haioase, precum si standul cu botosei si manusi din blana naturala.

Ce mi-a placut cel mai mult a fost standul unui tip care inca nu avea o carte de vizita sau un site, cu niste cutii de bijuterii facute din cel mai usor lemn din lume, si cu niste lumanari geniale, ce odata cu trecerea timpului isi schimbau culoarea. Nu erau…simple lumarari sau simple cutiute de bijuterii, erau accesorizate cu o migala si un bun gust, de nu imi venea sa mai plec de acolo, ci sa le iau pe toate acasa. Genial.

PS: Abia astept sa mai trec la Dalles:)

2 comentarii

Filed under Evenimente

2 responses to “Targ de cadouri la Sala Dalles

  1. Mika

    it’s a date😀

  2. Simona

    mergi cu mine maine sa iti iau cadou :))

Lasă un răspuns

