Carti imprumutate…

Nu mai pot de nervi!  Imi vine sa ma iau la palme, mi-am tot propus sa fac o lista…si tot nu am facut-o.

Vroiam sa recitesc Domnisoara Christina. Eliade. Si…stiu unde am fiecare carte in biblioteca. Si…ma uit in zona in care trebuia sa fie.Nu o vad. Apoi imi dau seama ca atunci cand m-am mutat aici, nu imi amintesc sa o fi…vazut.  Si nu, nu exista varianta…am uitat-o pe undeva, am mare grija de cartile mele. Da, intr-adevar. Suficient de mare incat le imprumut, si nu mai stiu cui. Mama ce ma enerveaza! Acum am o stare din aia… oare ce carti am mai imprumutat si nici nu mai stiu ca le-am…imprumutat? Si…oare imi voi da seama ca nu le am? Poate ca da, daca imi cere cineva o carte si realizez ca nu mai e la locul ei. Pisici. Si chiar nu imi amintesc…cui naiba i-am dat-o?… Si …mai am vreo carte pe la cineva?

Ok.

Reformulam.

Daca mai are cineva carti imprumutate de la mine…de care nu imi amintesc…please let me know. Nu le vreau inapoi, vreau doar sa stiu ca sunt bine sanatoase si ca isi mai amintesc de mine:(

Mama, ce m-am enervat!…Unde naiba o fii?….

8 comentarii

Filed under Chestii

8 responses to “Carti imprumutate…

  1. la mine nu ai nimic deocamdata : ) dar o sa vreau sa ai” strugurii s-au copt in lipsa ei”😀

  2. Alinuta a fost cea care si-a cumparat-o, si mi-a imprumutat-o mie prima sa…testez terenul cred:P. I-a placut si ei, so…vorbeste cu ea, sa ti-o imprumute.

  3. PS: Ce te-a facut sa vrei sa citesti cartea asta totusi?😀 Nu e SF, you know?😛

  4. Rux

    Atunci cand imprumuti carti uiti de ele, intr-adevar. Le imprumuti cu drag, ti se pare normal sa ti se returneze dupa lectura.

    Cand ti se imprumuta carti, stii ca urmeaza sa le returnezi. Dar daca din diverse motive nu le returnezi la timp, ele se integreaza foarte bine in biblioteca. Parca ar fi fost acolo dintotdeauna. Uiti deci si tu ca nu erai proprietarul.

    Nu stiu daca ai carti la mine, dar daca da, am avut candva intentia sa ti le returnez…

    • Hei! Nu m-am gandit pana acum ca de fapt s-ar fi putut integra undeva atat de bine incat sa uite de unde au plecat. Chiar si asa…important e ca „o duc bine”, si ca stau la loc de cinste, intr-o biblioteca, nu aruncate pe undeva. Eu de obicei le asez la un loc la vedere…sa nu uit sa le citesc si sa le inapoiez.

      Si ca tot vorbeam de carti…nici pana acum nu ti-am dat de aveam pentru tine…ceva ce vroiai tu sa recitesti. Sa imi lasi adresa ta:D

      • Rux

        Si eu le las la vedere… O vreme. Pana le vad ca sufera da singuratate.

        OK, deal ! Am si eu niste pagini legate pentru tine. Dau dar doar in schimb (adresa, evident)

Lasă un răspuns

