Oana Pellea. Cu sufletul in palme

Imi vine sa rad si sa plang in acelasi timp

E un fenomen tare ciudat asta. Nu…rasul si plansul in acelasi timp, ci starea pe care o am.

O sa incerc sa nu ma chinui sa exteriorizez foarte mult, deoarece imi e frica de faptul ca s-ar putea sa se duca tot farmecul, toata vraja daca verbalizez prea multe, vreau doar sa scriu cateva randuri fara prea mare importanta pentru altii.

A incepul la „Ma tot duc”. Stiu ca aveam o stare de spirit foarte ciudata inca de la inceputul piesei, iar pe parcurs am simtit asa… ca ma contopesc cu ceva exterior, pe care nu il pot denumi, care m-a facut sa rad si sa plang toata piesa, care m-a facut sa plang tot drumul de la universitate la unirii, pe zapada, prin gheata si balti. Era ceva ce nu semana nici cu bucuria, nici cu tristetea, nu stiu nici macar acum daca plangeam din cauza a ce se proiectase din piesa in mine, sau daca plangeam de emotie. Sau de tristete; nici acum nu stiu. M-a lasat cu „gustul” ala interior cateva zile. Nu, nu mai plangeam, dar era inca acolo si am simtit ca nu o sa dispara niciodata definitiv. Zilele au pus doar un plasture si nu se mai „vedea”.

Apoi mi-am luat „Jurnalul” EI. Si acum mi se face pielea de gaina. Cu cata patima l-am devorat. Cu cata ambitie am subliniat tot ce mi se parea asa…de tinut minte, si cat de mult mi-a venit sa subliniez rand cu rand, pagina cu pagina. Nu stiu daca m-am regasit. Nu stiu ce mi s-a parut asa de fantastic. Sau mai bine zis, nu vreau sa scriu despre asta. Dar am ras si am plans intr-un hal, si mi-a dat sentimentul ala…de frumusete si lumina, pe interior….

Deja devin descriptiva si nu vreau. Am dat insa asta seara peste acelasi sentiment. Am fost mai putin lacrimogena, recunosc, insa … no comment.

O mica minune intr-un link:

http://www.eugeniavoda.ro/ro/emisiuni/arte/oana-pellea

Lasă un comentariu

Filed under Chestii

Lasă un răspuns

