Ozana

„Ce ciudat…

Ma intreb acum de cand nu am mai avut parte de sentimentul asta, de fascinatia asta pe care ti-o poate da o persoana. (Si nu vorbesc de indragosteala aici.) O persoana pe care nu o stiai, si pe care ai descoperit-o mai bine …chiar ieri, la care te-ai gandit inainte sa adormi, simtind-o ca pe …mica ta descoperire din ziua respectiva. O persoana care se exprima atat de bine prin ceea ce face (ma refer la fotografie), incat aveam sentimentul ca o stiu…inainte sa o cunosc, si mi-am dat seama de asta doar in momentul in care  mi-a pus o intrebare super naturala: „ce inseamna pentru tine frumos? pozele? sau felul meu de a simti/gandi?”. Nu vorbisem suficient de multe incat sa imi dau seama cum gandeste, dar stiam ca simte totul intr-un fel extraordinar.”

Asta scrisesem intr-o seara, cu putin inainte de Anul Nou, insa nu am reusit pana acum sa dezvolt subiectul mai bine. Sa nu ma lungesc prea tare, in cateva cuvinte as putea spune asa : un copil silitor, un copil Mare. Un copil al carui talent m-a facut sa ii urmaresc postarile zi de zi. Un copil care pleaca dimineata la scoala, si se intoarce seara acasa, obosit, cu aparatul de gat si cu o fericire imensa in suflet. Un copil plin de emotii, de curiozitate. Un copil super talentat.

Bineeee… Nu ma credeti?

Voila!

http://muresanozana.blogspot.com/

http://www.facebook.com/album.php?id=100000227296023&aid=31045

http://www.facebook.com/album.php?aid=30867&id=100000227296023

PS: Nu am reusit. Vroiam sa aleg niste fotografii, sa fiu mai explicita…nu am reusit, sunt prea faine incat sa vreau/ pot alege.

Enjoy!

5 comentarii

Filed under Povestea lor

5 responses to “Ozana

  1. da… greu de ales..
    frumoase fotografii! felicitari ei si tie pt blogul tau care a inceput sa-mi placa:) xoxo

  2. Ozana

    Sunt oameni si oameni… asa cum imi vine randul sa spun: sunt om si om. Nu ma asteptam sa scrii atat de curand despre mine, dar mai ales atat de frumos. Nimic nu e mai fascinant decat sa simti ca ai pentru ce si pentru cine, ca nimic nu e in zadar.🙂

  3. Din pacate nu am avut timp sa scriu atunci cand am simtit prima oara nevoia sa fac asta. Aseara insa am gasit articolul inceput, in ciorne, si am zis macar sa fac asa…o introducere. Promit ca de acum nu o sa mai scriu de tine, ci doar de diversele proiecte, pictoriale etc😛. Nu cred ca am scris frumos…. am povestit doar cum se vad lucrurile din exterior. So…da, pe langa faptul ca o faci pentru sufletul tau, noi, cei din exterior, apreciem asta…se pare ca mai mult decat stiai:)

  4. Gabriel

    Foarte frumoase pozele.Transformi cele mai banale lucruri in poze minunate.
    Felicitari si keep up the good work.

Lasă un răspuns

