Chiar nu inteleg.

Chiar nu inteleg.

Nu inteleg deciziile unora.

Nu inteleg detasarea, dupa ce ai fost implicat cu trup si suflet, dupa ce ai luptat, dupa ce ai trecut prin atatea ca sa fie ok, sa fiti impreuna. Nu inteleg cum poti sa alegi ceva gandindu-te doar la viitorul apropiat si sa te ranesti astfel pe tine, si pe cel pe care il iubesti cel mai mult. Nu inteleg cum poti sa mai dormi noaptea. Nu stiu cum de mai poti sa iesi la bere ca si cum nimic nu s-a intamplat, ca si cum decizia luata nu a schimbat nimic in viata ta.

Nu inteleg ce era in mintea ta cand ti-a trecut prin cap prima oara asta. Nu imi vine sa cred ca…chiar se intampla, si vi se intampla voua, nu imi vine sa cred ca e for real! Si ce ma uimeste cel mai tare, e motivul. Bineinteles, oamenii nu trebuie judecati, fiecare cu deciziile si impresiile lui. Insa… credeam ca avem aceleasi valori. Credeam ca atunci cand mi-ai zis “Imi place de X……!”, atunci cand ai luat decizia de a te muta si de a-i schimba si ei “directia”, stiai ce faci, nu mergi pe bajbaite. Credeam ca indiferent de cat de greu o sa fie, o sa fiti impreuna, indiferent de…unde o sa fiti. Dragul meu, o relatie nu e o iesire la o bere: cand te-ai ametit suficient, iti iei jucarelele si pleci acasa, sa tragi un pui de somn. Imi pare rau daca sunt ironica, chiar imi pare rau, insa sunt atat de revoltata…incat chiar m-as tine de cuvant de promisiunea aia…. “Te decapitez daca nu ai grija de ea!”

6 comentarii

Filed under Chestii

6 responses to “Chiar nu inteleg.

  1. ….Chiar nu inteleg cum unii reusesc cu seninatate decizii prin care ranesc atat persoana cea mai importanta cat si pe ei insisi.Dezamagitor.. tare dezamagitor.

  2. Alina

    Si deziluziile isi au rostul lor in viata…
    Dar intr-adevar e dureros cand simti ca ti-au crescut aripi si poti sa zbori atat de sus insa, in clipa imediat urmatoare te loveste durerea chinuitoare a impactului cu realitatea…

  3. Poate ca nu a fost implicat cu trup si suflet

  4. Mika

    unfortunately is not for u to understand..
    this life is neither fair, nor easy..
    still it is here for us to enjoy it with all the bad and the beautiful..

  5. ce post frumos!!!!!… sunt intr`o situatie asemanatoare „ei” si imi vine sa ma ascund undeva, sa nu ma vada nimeni si sa nu mai stiu de nimic. :*

  6. Hei! Am scris articolul asta initial cu gandul de a-l trimite „lui”, pentru a-i demonstra ca indiferent de cum stau lucrurile, „ea” nu e singura, ne are pe noi, iar noi suntem o mana de oameni revoltati de atitudinea lui care e de neinteles…chiar si pentru el. Imi pare tare rau ca si la tine lucrurile nu sunt ok…daca vrei sa „smotocesc”, sa imi spui!

Lasă un răspuns

