TiPtiL

Nu cred ca am mai fost asa incantata de o trupa romaneasca…de acum cativa ani, cand am descoperit The Pixels.

Aseara m-am trezit vrand-nevrand cu un search in pagina de youtube, si mi s-a zis: „Hai sa vezi ceva, sunt sigur ca o sa iti placa mult tie! TiPtiL” In general, ma enerveaza afirmatiile de genul, prin simplul fapt ca ma simt oarecum…nevoita sa imi placa. Sau, din contra, imi place ideea ca acel cineva ma stie destul de bine incat merge la sigur cu afirmatia respectiva.  Aseara insa a fost genial:)) Incetasem sa imi duc ideea pe care o incepusem pana la capat, am ramas in fata monitorului fascinata! Am dat muzica tareeee, si pret de cateva piese nu am mai bagat pe nimeni in seama. Vocea Ralucai Staicu chiar te lasa cu gura cascata! Dimineata m-am trezit fredonand o piesa pe care initial nu stiam de unde imi ramasese in minte, ca sa imi dau apoi seama ca erau ei, bineinteles🙂.

Nu am facut cine stie ce cercetari amanuntite asupra trupei, am gasit doar un interviu cu ei, blogul trupei si profilul  lor pe facebook.

Trebuie insa cat mai curand sa ajung la un concert! Se pare ca urmatorul va fi pe 28 ianuarie, in club Wings.

6 comentarii

Filed under Chestii

6 responses to “TiPtiL

  1. Suna chiar bine! Sunt incantat!

  2. fain..thank you 4 sharing

  3. Poate mergem la un concert de-al lor…candva:)

  4. Ozana

    Wow, ce bine suna! Multumesc!🙂

  5. Bvk

    concertul a fost genial, recomand oricui🙂
    cat despre melodii, candtam in tipul concertului desi nu le auzisem decat de 2-3 ori inainte🙂

Lasă un răspuns

