Epilog

Nu mai inteleg nimic din ziua de azi. A inceput ciudat, cu un vis pe care nu mi-l amintesc decat vag, ca si actiune, dar mi-l amintesc perfect ca…stare de spirit.  Un vis la care daca ma gandesc acum, are o oarecare logica, dar asta tot nu explica sentimentu ala de dupa de…a fost „for real”, care inca mai persista.

A continuat cu niste ore petrecute in miezul zilei intre unirii si universitate…nu conteaza ca am platit facturi,ci ca m-am simtit ca in zilele in care ieseam de la facultate, cu dupa amiaza libera si puteam face tot ce-mi trecea prin cap, puteam sa ma plimb prin frig pana incepeau sa imi inghete degetele prin manusi, sau sa caut o frunza pe trotuar pana nu mai stiam unde am ajuns.

Poate are legatura cu Miki, cu care m-am intalnit ajungand din intamplare mai devreme la universitate, sau poate cu faptul ca mi s-a parut dintr-o alta lume faptul ca mi-a imprumutat o pereche de manusi.  (Eu fara esarfa si manusi sunt un om mort. Ca fumatorii fara tigari.)

Poate are legatura cu cartile pe care le-am gasit in anticariat…sau cu cat m-am bucurat ca am stat la coada in anticariat:), pentru prima data in ani de zile.

Nu imi pot explica ce e cu azi, s-au intamplat prea multe…

Cum sa te trezesti …in ianuarie, pe un frig de crapa pietrele, in drum spre Lucky, in mijlocul strazii….cu Epilog.  Epilog ala…de acum multi ani, pe care l-a fredonat toata lumea si de care au uitat toti. Da, cel de care am fost obsedata ani de zile, cel ale carui versuri mi-au devenit ani de-a randul un fel de biblie: „Celor care cred ca lumea asta cu iubire va scapa”, „Celor care cred ca visele nu pot muri”. In mijlocul strazii, incepand sa urle dintr-o boxa uitata pe-o terasa… Am fost suficient de nebuna si suficient de inconjurata de „nebuni” incat am ramas acolo, cu gandurile in sapte zari, ascultand piesa pana la capat. Mi-a intors sufletul pe toate partile, pe toate fetele, si l-a facut sa ia toate formele si marimile. Azi…nu mai stiu cine sunt.

Apoi Lucky.

Ce-a fost azi? Ca nu mai inteleg nimic…

Lasă un comentariu

Filed under Chestii

Lasă un răspuns

