Protestez!

Plec si eu…vrand nevrand luna asta din Bucuresti, si cum plec…hop top toate piesele de teatru bune, peste tot:

Micul Print (da, nici mie inca nu imi vine a crede…MICUL PRINT), la Odeon, premiera pe 24.02…eu ma intorc pe 25😦

Nils Fu**ed Up Day , in Green, normal… pe 7 februarie, exact cand ar trebui sa plec in …prima escapada…😦

Cum iubeste cealalta jumatate, la Teatrul Mic, pe 10 februarie…cand ar trebui  sa ma intorc in Bucuresti…

Bine, la „Cum iubeste…” am mai fost acum multa vreme… insa ma enerveaza gandul ca daca am chef, nici nu pot sa ma duc:)))

Ok…recunosc… vreau la Micul Print! De fapt, de asta sunt revoltata! De aseara de cand am aflat ca se lucreaza la Micul Print, vorbesc doar despre asta! Iar acum…vazand ca e pe 24 februarie… ih. Dar hai sa fiu realista. Oricum nu as fi gasit bilete la premiera! So…chill. O sa am tot timpul din lume sa ma duc sa il vad! De mai multe ori, chiar! De cate ori vreau!

 

Abia astept!

PS:  Nu aveti voie sa mergeti la Micul Print fara mine!:P

10 comentarii

Filed under Chestii

10 responses to “Protestez!

  1. Simona

    eu si Amalia suntem invitate nu?😀

  2. Rux

    OK, ma las rapita. „Cul iubeste cealalata jumatate tot cu tine am vazut”🙂

    deci acum astept sa iti descopar calitatile de „rapitoare”

  3. Rux

    Iii, ghilimelele de mai sus se termina aiurea… dar ai inteles ideea

Lasă un răspuns

