Enjoy the ride

Ma tot intreb de cateva zile cand o sa ies din starea asta in care nu mai reusesc sa fac mai nimic singura, pentru mine, si doar ma las in continuare stresata de unele lucruri pentru care nu ar trebui sa ma stresez. Sau…sa nu ma stresez atat de tare.

Schimbarile m-au speriat intotdeauna mai mult decat trebuie… Si avand in vedere ca cea de acum se soldeaza si cu unele „deplasari”, nu ma simt foarte confortabil. Nu stiu daca e vorba de prea mult perfectionism, sau doar de o incredere in mine la care ar trebui sa mai lucrez, insa …

Stiu, ar trebui sa ma bucur de perioada asta. Am un om minunat la birou, care imi raspunde la toate intrebarile posibile si imposibile, care nu imi spune: „Lidia, te rog sa pui intrebari mai pertinente, raspunsul la intrebarea asta il poti gasi si singura”. Am trecut cu brio chiar si peste proba de foc „protectia muncii” in Arad, ce a durat 8 ore, si peste „analizele” interminabile, in urma carora nu am lesinat, cum ma asteptam:P. M-au lasat chiar sa imi aleg ziua in care ma intorc din Franta. Ce e in neregula cu mine? :))

Ma enerveaza ca am atatea lucruri de invatat, banuiesc, ca inca nu ma simt ca pestele-n apa, ca am sentimentul ca pana acum ar fi trebuit sa invat mult mai multe. Nu stiu ce sa mai intreb, ce sa mai descopar, ca sa simt ca am invatat suficient de multe lucruri intr-o zi…si ca pot pleca de la munca fara sa imi treaca prin minte in metrou ceva ce simt ca nu stapanesc suficient de bine.

Vreau sa ma apuc sa scriu iar pe blog, sa nu ma mai agit pentru niste lucruri care de fapt sunt foarte ok… numai ca necunoscandu-le suficient de bine, nu ma fac inca sa ma simt…home.  Vreau sa ma intorc un pic mai mult in mine, sa ma comunic mai mult, sa nu renunt la a face unele lucruri doar pentru ca ajung in centru din alta zona a orasului ca inainte, sau pentru ca dimineata ma trezezc cu 30 min mai devreme.

Incep sa ma repet…

Banuiesc ca ar trebui sa nu mai gandesc atat si sa spun sus si tare, just :

 

 

Lasă un comentariu

Filed under Chestii

Lasă un răspuns

