BookLand

Mi-am dat seama astazi ca uneori… nu sunt suficient de spontana. Sau de deschisa…sau nu stiu.

Desi aflasem de BookLand de ceva vreme, am uitat cu desavarsire ca azi noapte a fost „Noaptea Alba” in care puteai sa te rasfeti cu cartile editurilor participante. Azi insa mi-am zis: targ de carte, musai trebuie sa ajung!

Bine… Romexpo e locatia mea de suflet, nu o sa neg…si da, de la Romexpo la mall e o diferenta cam mare insa… nu ma asteptam chiar la asta! Ori am prins eu o ora mai …”ciudata”, ori targul asta a reusit sa fie doar un fas.  Nu am inteles oricum de ce un targ de carte intr-un mall. Targ de carte Urban. Ma rog… sunt eu prea conservatoare.

Insa oamenii treceau pe langa standurile cu carti ca pe langa standurile cu parfumuri, cu care esti obisnuit, le stii…le frecventezi cand ai ramas fara/vrei sa faci un cadou.  Sau nici macar! Lee Cooper: full. Pull &Bear: full. Standurile cu carti: goale. Se trecea doar pe langa, lumea arunca o privire doar la cate o plasma sau cel mult la niste carti pentru copii. Si cica se preconizase ca vor ajunge 350.000 persoane la targ. Ma intreb cat la % din cei 350.000 oameni pot enumera 3 edituri participante…

Ok. Sunt rea. Nu m-a impresionat. Ba mai mult, m-a enervat: am simtit ca si cum toate cartile alea, aduse acolo pentru a fi rasfoite, cumparate, iubite, nu erau apreciate deloc! Imi venea sa o iau pe pitzi ce-si sorbea cafeaua sub doua tone de fond de ten, ziua-n amiaza mare si sa ii spun: „Hello, duduie, stii ce e asta? Ia-ti macar un audiobook si vezi cu ce se mananca literatura!”

Si, cu toate ca erau standurile goale, libere pentru a ma plimba ca o floricica, mi-am pierdut rabdarea, am luat doua semne de carte si am plecat sa ne plimbam.

Urat din partea mea, stiu… Poate data viitoare…

Lasă un comentariu

Filed under Evenimente

Lasă un răspuns

