Hm?!

Nu, nu stiu de ce…Nu stiu de ce am incetat sa mai scriu. Am inceput simtind ca…scrisul asta, putin voalat uneori, putin cam…sharp alteori, putin prea transparent de cele mai multe ori…era ca un lucru pe care-l faceam pentru Mine. Pentru Lidia pe care o stiu de fapt atat de putini oameni, incat ii numar pe degetele de la maini…si’un picior:P.

Si cu atat mai mult nu stiu de ce m-am apucat acum, brusc:)).
Si nici nu stiu ce vreau sa scriu mai intai, asta e si mai neinteresant.

Cred ca s-au adunat atatea sentimente atat de contradictorii in mine azi, incat gata, am rabufnit:)

Ce-am mai facut intre timp, de ce nu mai scriu pe blog? Nici eu nu stiu, desi toata lumea ma intreaba. Am fost la formare in Franta… am reusit sa o vad pe Ruxandra pe fuga…am citit cea mai impresionanta carte din ultimii ani, am descoperit un nou autor ce-mi place la nebunie… Am fost in Green Hours la o piesa… am ajuns si la Micul Print, finally, un vis s-a implinit… si chiar si la Ion Creanga:)). Nici nu mai stiu ce mai „am”.  Fac grile:)) Desi nu, nu am dat la niciun master intre timp; urasc oamenii snobi de la*** si vecinul de la 9 ce se uita la Antena 3 cu sonorul la maxim pana la 3 dimineata. Nu, nu mai vorbim de mielul ce m-a facut sa plang ieri…sau de faptul ca nu vreau anul asta oua rosii de Paste…astea sunt deja detalii.

So…si pentru ca am trecut peste introducere, fara alte intrebari, de maine ma pot comporta ca si cum…nimic nu s-a intamplat, de parca am scris in fiecare saptamana pe blog tot ce imi trecea prin cap bla bla.

PS: Postul asta e scris…la cerere. Traiesc. Respir. Iubesc si ma enervez, sunt mai impulsiva decat ma stiam…so…Chill, I’m Ok🙂

Supergirls just fly

2 comentarii

Filed under Chestii

2 responses to “Hm?!

  1. PS: Si cred ca sunt cam dependenta de 3 in 1 si Rock Fm, dar doar diminetile😛

  2. it’s like u’ve never been gone..
    everything is ok as long as it is ok for u🙂

Lasă un răspuns

