„Micul Print”

A trecut ceva vreme de cand am vazut piesa…

Imi pare atat de rau ca nu am apucat sa scriu ceva imediat dupa piesa… dar aveam sufletul mult prea plin, si am fost destul de egoista incat sa nu impart cu toata lumea. A fost… „floarea mea”. Banuiesc ca daca nu o convingeam asta seara pe Doina sa mearga la Micul Print nici macar nu ar mai fi existat postul asta. Dar numai gandul ca undeva, acolo, pe Calea Victoriei, se intampla iar o mica minune m-a facut sa incep sa scriu.
Imi dau seama ca acum ma invart putin in jurul degetelor, pentru ca nu stiu cu ce sa incep…si imi dau seama ca nici nu vreau sa scriu prea multe.

Mergeti la Micul Print. Nu e o piesa pentru copii…

Mergeti la Micul Print, si uitati pentru o clipa de „azi”, deschideti-va sufletul din primele minute si lasati-va vrajiti. Reinvatati sa ascultati, la lumina „stelelor”, si recunoasteti ca v-ati pierdut inocenta. Aveti toate sansele ca dupa piesa asta sa o recastigati.  Amintiti-va lucrurile mici dar mari din viata voastra, pretuiti-le si … Si mergeti la Micul Print. Atat.

1 comentariu

Filed under Teatru

One response to “„Micul Print”

  1. PS: Pustiul mi s-a parut cel mai Frumos si mai Talentat copil din lume. Si am ramas putin dezamagita ca aplauzele nu au fost minute in sir, asa cum ar fi meritat, asa cum m-as fi asteptat. Vocea lui mi-a ramas intiparita in minte…sau poate in suflet, si mereu cand revad trailerul sau mai recitesc pasaje mi se strnge stomacul. Just…enjoy!

Lasă un răspuns

