„Fir’mituri”

O nuca rostogolindu-se la picioarele scaunelului meu…cam asa s-a terminat piesa.

Mi-ar placea sa fiu reporter. Dar doar imediat dupa piesele de teatru, sa reusesc sa citesc in ochii tuturor ce ramane dupa ce actorii parasesc scena. Ce am vazut astazi insa…

Simt mult prea multe lucruri in momentul asta, si parca vad ca nu reusesc sa scriu nimic concret.  E o piesa „intensa”. Asta e primul cuvant pe care l-am rostit despre ea. E, intr-adevar, o piesa facuta din „felii”, dar din feliile aceluiasi intreg. felii de marimi si culori diferite, ce miros diferit si te lasa fiecare cu alta senzatie. Felii pe care le asimilezi ca si cum ar fi bucati din tine. Razi si plangi cu lacrimi, textul e simplu, povestea socheaza, actorii impresioneaza mai mult decat iti poti imagina. Nici macar nu cred ca mi-as putea imagina piesa asta jucata de altcineva.

Si…o asteptam de atata vreme. Stiu de ea de hahahat…de pe vremea in care nici nu stiam unde e Green Hours-ul pe harta. Mi-a ramas intiparita-n minte pentru ca avea o prezentare in care ma regaseam. Si eu spuneam cand eram mica : „firmirturi”, parandu-mi-se firesc si corect, si am ramas chiar si acum cu acelasi obicei. Si pentru ca se joaca rar, abia saptamana trecuta am reusit sa fac rost de bilete. Eram convinsa ca o sa devina imediat una din „Best of”, alaturi de „Ma tot duc”, „Cui i-e frica..”, „Sta sa ploua” etc, dar nu ma asteptam sa fie ATAT DE.

Povesti taiate-n carne cruda insa impletite intr-un asemenea fel cu elemente de o delicatete incredibila. Dupa fiecare piesa de genul imi propun sa-mi iau inima-n dinti si sa cer textul. Poate ca o s-o fac data viitoare…

Ce-i cu nuca de la final? Ramane sa afle fiecare🙂

Lasă un comentariu

Filed under Teatru

Lasă un răspuns

