Carti

Nu,de data asta nu o las pe mai tarziu…pentru ca nu o sa mai scriu nimic daca tot aman…

Am primit un sms atat de frumos…incat si acum simt un fior in stomac:
„Zorba a murit, dar o data cu el s-au nascut atat de multe lucruri incat se ingramadesc toate in mine si niciunul nu se pune in cuvinte. Suntem toti atat de diferiti si ne imbogatim reciproc cu cele mai banale trasaturi ale fiintei noastre. Poate viata asta e facuta tocmai pentru a aduna sufletele a mii de Universuri intr-unul singur. Se subintelege ca iti sunt recunoscatoare pt ca mi-ai pus cartea in maini. Noapte buna”
Stiu ca mi s-a parut fascinant cand chiar si sor’mea fusese super incantata de Zorba. Apoi Alinuta…deja vorbeam in citate!
Acum insa e clar ca nu am cum sa dau gres cu cartea asta. Ma simt atat de fericita…daca ma intreaba acum cineva ce vreau sa ma fac cand o sa fiu mare, o sa raspund ce-mi spusese un prieten acum cativa ani : „Tu ar trebui sa ai o librarie a ta, sau sa scrii carti pentru copii.” Ce frumos ar fi sa populezi viata oamenilor din jurul tau prin cartile pe care le recomanzi!

PS :
Danule, promit ca dupa sesiune am grija de lecturile tale!

Alinuta, promit ca in weekend ma apuc sa-ti fac „lista cu carti”!

Sis, astept sa-mi povestesti cum ti se pare „Magicianul”!😀

Laur, promit ca-ti aduc seria Ender!

Doina…astept pareri despre Zorba, iar Radu…abia astept sa aflu pe cine iubesti mai mult…pe Olguta, sau pe Monica!

si Miha…pastram „traditia”, da?:P

3 comentarii

Filed under Chestii

3 responses to “Carti

  1. anna green

    imi pare bine ca te-am regasit prin „scrierile” tale si ma bucur ca ai ramas la fel d „scriitoare”…inca mai pastrez mii d cuvinte asternute p hartie d catre tine…iti multumesc!vroiam doar sa iti pun o intrebare in legatura cu e d John Fowles???e una din cartile incepute si uitate p un raft:D ms fain

  2. Daca e inceputa si uitata…aminteste-ti de ea:) Pentru mine „Magicianul”(John Fowles) a fost mai mult decat o carte, a fost o stare de spirit; erau momente cand o aruncam cat colo, si zile-n care nu vroiam sa mai adorm pentru a mai citi inca putin… Mi-a parut rau ca am terminat-o intr-o saptamana….mi-am dat seama ca nu o sa mai dau prea curand peste o carte cu asemenea personalitate.

    PS: Ma bucur ca TE-am gasit….sunt foarte putini oamenii care ma mai stiu pe mine, Lidia aia de acum multi ani >:D<

    • anna green

      eu sunt mai „veche”…am scos cartea din biblioteca si semnu d carte indica pagina 175 asa ca voi relua lectura avand in vedere ca am nevoie d acea stare d spirit d care ziceai tu…t poop si t imbratisez>:D< tinem legatura

Lasă un răspuns

