Glow

E incredibil, dar unii oameni chiar isi pierd… „stralucirea”. Nici nu vreau sa ma gandesc la motive. Analizez doar schimbarile. Cat de lipsite de rezonanta pot fi unele cuvinte care inainte rasunau asa frumos. Cat de lipsite de importanta pot fi unele intamplari, care inainte prezentau atata interes si erau incarcate de atata emotie. Banuiesc ca devenim cu totii, si nu numai o singura data in viata putin penibili prin unele lucruri prin care inainte straluceam asa frumos.

Nu-mi doresc sa se mai intample asta. Imi doresc ca toti oamenii importanti mie sa-si pastreze stralucirea. Sa nu se piarda in praful de caractere de care suntem contaminati zi de zi, sa-si pastreze sufletul si atitudinea nealterate.

Sau poate ca de fapt am eu nevoie de mai multa rabdare, sa dau praful la o parte, sa le intretin „stralucirea”, sa nu-i las sa devina opaci. Astazi insa sunt obosita. Vad lucrurile asa cum sunt, nu cum imi place mie sa cred ca sunt pentru a fi ok. Imi asum dezamagirea de astazi, asa cum imi asum si faptul ca maine o sa-mi dau seama ca stralucesc iar.

4 comentarii

Filed under Chestii

4 responses to “Glow

  1. m

    Aoleu Lindisor.
    De parca n-ai sti. Frumusetea e in ochii privitorului, „obscenitatea nu se gaseste in nici un tablou, in nici o carte, ea e intotdeauna o calitate a spiritului celui care priveste/ citeste” s.a.m.d.
    „(Scoate cutitul. Isi spinteca burta) : Razbim noi cumva la lumina.”

  2. 🙂 Ai dreptate. Trebuie sa caut mai bine cutitul ala…suficient de mult sa-l gasesc😛

  3. m

    lasa cutitul, de data asta. in context merge mai bine o carpa. praful e la tine pe suflet si in privire. dust yourself off and try again:)))
    PS: am fost la un concert tiptil si mi s-au parut super naspa.
    PPS: m-am lasat de fumat ;D

  4. Pronto…lemn curat cu sapun detergent🙂
    Mie mi-a fost si frica sa ma duc la concert:))
    Stii ca e o carte…”Printre altele, m-am apucat de fumat”. tu, printre altele, te-ai lasat… par mai interesante lucrurile cu tine

Lasă un răspuns

