Obsesie

Pe scurt …

Noua mea obsesie…in doua variante chiar, in functie de starea de spirit:

 

2 comentarii

Filed under Chestii

2 responses to “Obsesie

  1. anna green

    imi place cum zice „IMPORTANT”..si melodiile imi plac la nebunie!!!ma bucur ca ai impartasit si cu mine bucuria d a-ti asculta obsesiile:) superbe d altfel!!oricum iti zic si motto-ul meu in cazu in care l-ai uitat(au trecut ceva ani d cand nu ne-am vazut ce-i drept): LOVE IS THE ONLY WAY!

  2. Pe mine m-a impresionat tare mult discursul ei…
    Iar in ceea ce te priveste, nici nu aveam cum sa uit cum scriai tu pe unde apucai🙂, cu verde, niste litere grasane : LOVE IS THE ONLY WAY . Chiar mi-e dor de tine >:D<

Lasă un răspuns

