„1 e cel mai singur numar”

”1 e cel mai singur numar”. Nu stiu cum de mi-a trecut asta prin cap…  Stiu expresia de la Bogdan, de acum multi ani, nu am mai auzit-o de atunci, insa acum a iesit la suprafata, parca sa cuprinda toata starea de spirit pe care o am.

Sunt foarte putine momentele in care m-am simtit…1. Marile bucurii, marile surprize, marile dezamagiri…marile evenimente din viata ta le traiesti singur. Desi toata lumea e acolo alaturi de tine, in marile ”trairi” iti dai seama ca existi doar tu. Existenta celorlalti nu o mai percepi asa cum ar trebui, si iti dai seama ca esti 1. Esti singur. Sunt cateva secunde in care you don’t give a damn de altcineva in afara de tine, moment in care traiesti cu o intensitate mai mare totul. Te simti…mai viu.

Nu stiu de unde am tras concluzia asta…nici macar nu mai stiu sensul initial al ”1 e cel mai singur numar”. Si ma simt suficient de ”1” acum incat sa-mi permit sa nu-mi duc pledoaria pana la capat.

 

Lasă un comentariu

Filed under Chestii

Lasă un răspuns

