Work@home

E prima si ultima data, promit.

Ieri dupa amiaza am aflat ca trebuie sa fac pana luni 4 x  ”indicateur de qualite hebdomadaire”. Cum am fost ”toute seule” la birou, tot ce am reusit sa fac a fost sa extrag din sistem datele, si sa mi le trimit pe mail, sub forma xls, cu gandul ca astazi o sa fiu productiva si o sa ma misc extraordinar de repede, ascultand rock fm in ”pijamale”.   Da de unde… cand cafea, cand …hai sa iau ceva de mancare, cand un dus, cand mangai pisica, cand stau pe mess, cand mai fac un pivot…e deja 2 si nu am terminat nici macar un fisier. Si asa s-a dus sambata mea. Dar asta a fost, prima si ultima, mi-am promis.

Nu stiu cum sunt altii, dar eu cand ma gandesc la weekendurile mele, nu vreau sa-mi treaca prin minte: tabele de calitate, fise incident, circuite nedescarcate, OT’uri cu J+ 1 la incarcare sau mai stiu eu ce.

Apreciez oamenii care pot sa le faca pe toate, carora le place sa lucreze de acasa, care lucreaza in ture sau nu mai stiu ce e ala weekend de nu stiu cat timp: eu nu vreau sa o fac si pe-asta, asa ca-mi iau inima-n dinti, si spun : e ultima data!

 

Lasă un comentariu

Filed under Chestii

Lasă un răspuns

