Dream on, little dreamer

Mi-am dat seama de ceva vreme ca iar nu mai scriu pe blog asa cum as vrea. Nu stiu exact de ce. Nici macar nu scriu chestiile importante. Nici macar nu mai scriu dupa o carte buna, sau dupa o piesa de teatru.

Incerc sa-mi dau seama ce-i cu mine, daca am eu o relatie mai stransa cu mine insami, si asta e motivul, daca ies mai mult in oras, sau daca doar am avut timp de stat la taclale,…si imi dau seama cu fiecare intrebare ca raspunsul e si mai departe de mine.

Vreau sa scriu iar ce-mi trece prin cap, vreau sa scriu mereu lucrurile importante, am senzatia ca timpul trece atat de repede si ca ne bucuram atat de putin de momentele cu adevarat fericite. Nu am scris de cartile luate in ultima vreme, de toate surprizele ce inca se tin lant cu o saptamana inainte si una dupa ziua mea, de vine sau nu toamna in mine, tine, noi. Nu am mai scris, si simt ca pierd fragmente din mine pe care as fi vrut sa le am aici, sa ma uit peste ceva vreme macar peste titluri, sa-mi amintesc starea de spirit, hohotele de ras sau zambetul amar din coltul gurii.

 

 

 

 

3 comentarii

Filed under Chestii

3 responses to “Dream on, little dreamer

  1. Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

  2. Asta simt si eu deseori…

Lasă un răspuns

