Le Coin Perdu

Locuri…

Sincer, cred ca nu am mai fost atat de incantata de un loc anume de cand am fost in ”Lucky” prima oara, acum multi multi ani.

Sunt locuri care simti ca au povestea lor si te fascineaza fara sa stii de cand / cum / de ce / cu ce ocazie. Sunt locuri care te fac sa te uiti pe pereti ca un copil amarat intr-un magazin de jucarii, sa-ti zici ”asa vreau sa fie ACASA” fara sa te mai gandesti la biblioteca aia rosie din IKEA sau la nu stiu ce tablou vintage ai mai vazut.

Nu stiu de ce m-a fascinat asa tare. Poate ca toate emotiile pe care le aveam m-au facut sa fiu mai ”sensibila” la frumos si mai usor impresionabila…habar nu am, nici nu mai conteaza.  Vazusem intr-adevar niste fotografii pe net, parea intr-adevar foarte ”altfel” decat tot ce-mi puteam imagina in domeniu, si da, ma asteptam sa imi placa; dar ajunsa acolo a depasit cu mult asteptarile.

Bineinteles, cand te duci prima oara la un salon sa-ti faci un tatuaj, nu te gandesti decat la: cum o sa iasa, cat de tare o sa doara, cat o sa dureze (da, acum stiu, puerila intrebare😛 ). Nu te gandesti ca ajunsa acolo o sa simti totul ca un fel de ”La Tiganci”.

Ursulet cu ochi din nasturi, perne brodate, rame colorate fara fotografii, lumanarele verzi ce te indeamna sa le mirosi, cutii de bambus. Punctul forte din punctul meu de vedere …usile!

Fascinantele usi, ce trebuie atinse pentru a le intelege povestea, incadrate de acele desene geniale, care m-au facut sa fiu putin penibila banuiesc: in loc sa ma gandesc la ce urmeaza, am ramas gura casca, precum un vitel la poarta noua.. o pisica ce se uita-n calendar, sau mai stiu eu ce.

” Have I gone mad?
I’m afraid so. You’re entirely bonkers. But I’ll tell you a secret. All the best people are”

So? Ce mai asteptati? Get a tatoo!!!

Lasă un comentariu

Filed under Chestii

Lasă un răspuns

