Noaptea Bibliotecilor

Se pare ca it’s all about me today.

N-o sa fiu carcotasa si n-o sa stau sa despic firul in patru sa analizez ce nu mi-a placut. A fost o ”gura de biblioteci” ce mi-a prins bine, ce mi-a amintit de Lidia Aia, ce scria scrisori, colectiona frunze uscate si avea versuri scrise pe hartii rosii arse pe margini, lipite pe pereti.

Mi-am amintit involuntar de orele petrecute in liceu, de la biblioteca de la teatru, pentru eseul despre basm…de orele in care a trebuit sa citesc ”sur place” la Litere Romanul experimental, pentru eseul despre Zola; de obsesia mea pentru Holban de la sfarsitul facultati si de lucrarea de licenta la care am muncit ca o nebuna.

Miros de hartie veche, de sertare pline cu fise cu bibliografii, ingalbenite de miile de degete ce au trecut deasupra lor; oameni ce stiu sau sunt pe cale sa invete cat valoreaza o carte.

Recunosc, nu am facut parte din categoria ce statea in sala de lectura de placere, iubesc anticariatele si librariile mult mai mult ca salile de lectura, insa… a fost tare frumos.

Si s-a terminat cu bere in Lucky🙂

1 comentariu

Filed under Evenimente

One response to “Noaptea Bibliotecilor

  1. Eu abia astept permisul la biblioteca din noul oras.😀

Lasă un răspuns

