Roads

Se pare ca ajung mereu in acelasi punct in care imi spun INCOTRO?

Nu am fost inspirata sa-mi las niste firmituri de paine ca sa gasesc drumul inapoi si sa-mi dau seama unde am dat-o in bara; ba mai mult, nici nu cred ca-i vina mea ca am ajuns in aceeasi ”intersectie” in care ma intreb ”Incotro?”. Sau poate ca e doar vina mea, ca nu am fost suficient de curajoasa data trecuta sa pun punct atunci, si am luat-o pe acelasi drum, sperand ca de data asta ma va duce in alta directie.

De fapt, sunt sclava obisnuintei si a rutinei. Ma sperie lucrurile noi la prima vedere, imi e frica sa ma arunc cu capul inainte. Desi, fata de anii trecuti, in ultima vreme stau foarte bine la capitolul decizii luate pentru ca asta SIMT. Dar nu suficient de bine…

Follow the yellow brick road…

 

2 comentarii

Filed under Chestii

2 responses to “Roads

  1. anna green

    eu zic sa t arunci cu capu inainte🙂 fa ceea c simti🙂 t pup verde si t imbratisezi!sa postezi mai des:)

  2. Incerc. Iau si niste bandaje, sa fiu pregatita pentru momentul in care ajung pe asfalt:)

Lasă un răspuns

