Atelier Mecanic

Doua cuvinte inainte sa fug de la calculator: pusesem ochii pe el de pe la sfarsitul lui august, de cand am reinceput sa mai ies in centrul vechi. Nu era nicio masa libera, si mi-am zis…alta data. Zilele trecute am avut iar drum pe acolo, si mi-am zis: data viitoare, aici ma opresc, fara scuze!

Si iata ca zi e ”data viitoare”.  Se pare ca in ultima vreme am parte de locuri si oameni interesanti, so… super super interesant locul. Super atmosfera! Promit ca revin cu detalii, pana atunci, daca vreti in loc special pe o straduta neaglomerata din centrul vechi…this is the place!

 

Lasă un comentariu

Filed under Chestii

Lasă un răspuns

