I’m back. Cineva mi-a furat iarna

Daca primavara a trecut cu miros de.. job nou, de dimineti mereu pe fuga…

Daca din vara tot ce vreau sa-mi amintesc e mirosul de soare si pielea plina cu nisip…

Si daca toamna a venit cu prea multe lucruri noi pentru mine :  alta garsoniera, alt sediu al biroului , alta organizare… alte sentimente, o Lidie pe care nu o mai stiam…

Iarna se pare ca nu mai vine. Daca pana acum cativa ani Toamna Mea sosea doar la 1 Noiembrie, pentru ca asa stabilisem eu, si era toamna Mea, si Iarna incepea la primii fulgi (fulgi grasani), se pare ca… cineva mi-a furat Iarna. Iubesc vara: sufar de frig, urasc sa fiu imbracata cu 100 chestii,nu-mi plac hainele groase, cizmele in care ma simt Motanul Incaltat, insa Iarna avea farmecul ei. Cum sa ma bucur de decembrie cand sunt inca in bascheti, cu esarfe si manusi fara degete? Cum sa vreau sa vad toate luminitele aprinse prin oras cand afara  sunt 15 grade? Cum sa ma apuc sa fac ce-mi place cel mai mult…sa cumpar cadouri de Craciun tuturor, cu doua saptamani inainte si cu inca doua dupa…daca nu am vazut nici macar UN FULG?…

Dati-mi iarna inapoi! Cu nasuri inghetate si obraji imbujorati! Macar in decembrie! Vreau sa pot da iar smsuri la toata lumea: ”Ninge. Nu poate exista pentru mine eveniment exterior mai important”.

 

 

1 comentariu

Filed under Chestii

One response to “I’m back. Cineva mi-a furat iarna

  1. Monica

    Hai, Lidia… De ce te necajesti? Eu am vazut niste fulgi cat niste vrabii zilele trecute, dar se topeau inainte de a se aseza. Ningea asa 5 minute, dupa care ploua torential alte 15 minute dupa. Cum zicea un prieten de-al meu, nici macar nu a fost zapada adevarata. Si nu ai nevoie sa te lupti cu nametii si gheata ca sa ai idei pentru cadouri. Pentru mine iarna incepe cand apar dulciuri in ghetele mele si beau cu prietenii vin fiert si pun globuletele rosii in yucca de pe birou si impart cu colegii mandarine si mananc castane coapte si lista este atat de lunga si iarna este atat de scurta, ca nu stiu daca o sa ajung sa fac toate lucrurile care inseamna iarna. Zapada, ca o adevarata doamna, se lasa un pic asteptata, dar asta nu inseamna ca nu o sa vina. Fruntea sus si zambetul larg🙂

Lasă un răspuns

