Another one

Mai vreau unul.

Mi-am dat seama ca mai vreau unul inca de cand se lucra ”la propriu”, la Papadie. Tot entuziasmul de dupa m-a facut sa nu ma mai gandesc prea mult la urmatorul, ci sa ma bucur doar de primul, asa cum merita.

Inca nu mi-a trecut, inca am ramas indragostita de tatuajul meu, insa cum am avut in ultima vreme mai mult timp sa ma gandesc la mine, la cine sunt, ce vreau, de unde vin si incotro ma indrept:)) mi-am dat seama ca anul asta mai vreau un tattoo. Vreau o PANA.

Vreau sa-l vad; nu neaparat sa se vada, ci sa-l vad Eu. Nu stiu unde, dar stiu ca il vreau alb-negru. Mai am cateva idei care inca nu stiu sigur daca pot fi puse in practica sau nu, insa intai vreau sa se mai coaca putin ideile, in mine, si abia apoi sa-mi iau inima-n dinti si sa-mi spun : Gata, this is the one!

Marius (Dobre) imi spunea dupa ce a vazut Papadia ca dupa ce ti-l faci pe primul…e ca un virus, nu te mai poti opri. Sper sa am suficienta piele, norocul meu e ca am inceput destul de tarziu:P

Lasă un comentariu

Filed under Chestii

Lasă un răspuns

