Spune-mi ce citesti, ca sa-ti spun…ce-am citit – 2011

Mi-a fost destul de greu sa ma adun si sa ma gandesc ce-am citit in anul ce tocmai a trecut. Am citit putin, fara nicio logica a lecturilor. Am inceput 100 de carti, pe majoritatea le-am abandonat, din diverse motive. Asa ca ma pot ”lauda” doar cu:

1 Mary Shelly – Frankenstein

2 Kobo Abe – Femeia nisipurilor

3 Pedro Almodovar – Patty Diphusa

4 Michel Tournier – Piticul Rosu

5 Raymond Queneau – Suntem mereu prea buni cu femeile

6 Simone de Beauvoir- Sangele celorlalti

7 Isaac Asimov- Eu, Robotul

8 Isaac Asimov – Soarele gol

9 Isaac Asimov – O piatra pe cer

10 Eugen Ionescu – teatru, Vol ”Setea si foamea” (recitit)

11 Jean Anouilh – Ciocarlia

12 Albert Camus – Strainul (recitit)

13 John Fowles – Magicianul

14 Georges Simenon – Pisica

15 Georges Simenon – Casa de pe canal

16 Mihail Sebastian – Femei (recitit)

17 Martin Page – M-am hotarat sa devin prost

18 Laurent Graff – O singura fotografie

19 Emil Cioran – Cartea amagirilor

20 Francois Mauriac – Therese Desqueyraux (recitit)

21 John Updike – Viata in inalta societate

22 Tennessee Williams – Un tramvai numit dorinta, Trandafirul tatuat, Pisica pe acoperisul fierbinte, Noaptea iguanei

23 D.H. Lawrence – Amantul doamnei Chatterley

24 John Boyne – Baiatul cu pijamale in dungi

25 Robert Saladrigas – Marea nu e niciodata singura

26 Alexandre Jardin – Fanfan

Sper sa citesc de trei ori mai ”mult” si mai ”bun” anul asta!🙂

Lasă un comentariu

Filed under Carti

Lasă un răspuns

