”Lucruri minunate”- Virginie Despentes

Aveam una din zilele alea, in care musai trebuia sa-mi cumpar niste carti.Mi-a atras atentia coperta, recunosc, titlul si autoarea nu-mi spuneau nimic.  Titlul era too good to be true, m-am gandit ca trebuie sa fie ceva la mijloc, mai ales ca pe coperta din spate se vorbea de ”un nou curent literar, literatura trash, care se inrudeste mai degraba cu traditia americana a generatiei beat.”

Nu mai citisem de ceva vreme o carte care sa ma lase cu o asemenea senzatie. Sunt convinsa ca peste doi ani nu-mi voi mai aminti nimic altceva in afara de coperta si atmosfera. Nu actiune, nu personaje. Niciun citat, niciun cuvant ce se repeta obsesiv, nicio expresie neobisnuita, doar un parfum. Am simtit-o ca pe o carte intr-adevar aromata. Fara ca acest lucru sa fie un lucru bun sau rau. O carte cu ceva bine individualizat.

Daca o gasiti din intamplare, luati-o: imprumutati-o macar, sunt curioasa cu ce gust ramane fiecare.

3 comentarii

Filed under Carti

3 responses to “”Lucruri minunate”- Virginie Despentes

  1. Oa, asta e una din cartile mele preferate. Am avut acelasi motiv pentru care am cumparat’ o, m’a atras coperta:). E geniala, mi’a placut la nebunie:)

  2. Si mie mi-a placut, desi nu e tocmai genul meu de carte. Nu am vazut inca filmul, nu stiu daca stiai de el🙂

  3. Li..

    i-mi place la nebunie cartea, i-mi era de ajuns să citesc primele foi şi sa devin o fana devotata a Verginiei , sunt in cautarea a tuturr creatiilor ei, e ft bravo

Lasă un răspuns

