Wonderwall

Nici nu-mi vine sa cred de cata vreme nu am mai scris pe blog.  Si cum re-inceputul e mereu dificil, mi-a trecut prin cap sa scriu despre lucrurul care ma obsedeaza cel mai tare in clipa asta:

Uitasem de ea. Uitasem cat de mult imi placuse, cat de mult o purtasem in minte vrand nevrand, ce sentiment aveam ori de cate ori auzeam ”Todaaaay is gonna be the day that they’re gonna throw it back to you..”. Uitasem de bucatica asta de Lidia, de acum nici nu mai stiu cati ani, din care imi amintesc doar ”atmosfera”, ca dintr-o carte pe care am citit-o de multa vreme.

”And all the roads that lead you there are winding
And all the lights that light the way are blinding”

🙂

Lasă un comentariu

Filed under Chestii

Lasă un răspuns

