Bookfest 2012

Cum trebuia sa nu fiu in Bucuresti weekendul asta, nici nu stiam, spre rusinea mea, ca e Bookfest.  Si cum planurile s-au schimbat, iata-ma ca o floricica la Bookfest, cu o lista de carti intocmita in doi timpi si trei miscari: lista pe care, bineinteles, nu am respectat-o.  Fata de alte dati cand plecam de acolo deprimata de toate lucrurile urate pe care le observam vrand nevrand, de data asta, fiind totul mult prea pe nepregatite, nu am mai avut timp sa-mi fac prea multe sperante. Lucru ce mi-a prins foarte bine de data asta. Am simtit Bookfestul asta exact asa cum trebuia sa fie: am gasit editurile de care eram interesata imediat, a fost lume, dar nu m-a deranjat in mod special aglomeratia, am reusit sa arunc cu cate un ochi si pe la editurile mai mici, chiar au fost asa…toate asa cum trebuiau sa fie pentru a ma bucura din plin de un targ de carte

Nu am gasit insa cartea lui Visniec pe care o cautam… dar faptul ca am luat mai multe carti pentru ceilalti decat pentru mine chiar m-a facut sa si uit pentru ce venisem.

Si bineinteles, berea de dupa din La Copac, care e deja o obisnuinta🙂

Lasă un comentariu

Filed under Evenimente

Lasă un răspuns

