”teiubesc lidia”

Nu am mai fost asa emotionata de ceva vreme…

De fapt, in felul asta nu stiu daca am mai fost vreodata asa emotionata.
Sa te trezesti seara, dupa o zi de toata jena cu un sms de la o fetita de 7 ani, care abia invata sa scrie… sa te trezesti cu ”teiubesc lidia”.
M-a lovit frontal, cu o viteza uluitoare si mi-a schimbat asa, cel putin pe moment, directia parca…

Lucrurile se vad altfel dupa un sms de la un copil cu ”teiubesc lidia”

Oamenii se vad altfel dupa un sms de la un copil cu ”te iubesc lidia”

Si ea este Mara. Si-atat.

 

2 comentarii

Filed under Chestii

2 responses to “”teiubesc lidia”

  1. ana

    frumos🙂 si eu t iubesc lidia`esti o persoana minunata :* pupici verzi
    :*

  2. Hai mai Ana… nu prea stiu cum sa reactionez la complimente in afara de a ma face rosie, iar de data asta…doar am reactionat. Si nu puteam sa trec peste fara o urma si aici. Minunat sentimentul oricum… :*

Lasă un răspuns

