Prea mult suflet

Prea mult suflet in ultima vreme…

Prea mult pentru ce pot duce. Prea mult suflet.

Am imprumutat unei prietene azi Jurnalul Oanei Pellea. Mi-a fost frica sa-l mai rasfoiesc inainte, o teama de a nu ma gasi pe mine in interior, de a ma identifica cu unele randuri. Desi in ultima vreme am sentimentul ca nu mai stiu ce sunt si ce-mi doresc, doar pentru mine, se pare ca de fapt fug de mine. Altfel nu as putea sa-mi explic.

Ca si acum, cand de vreo 25 min am un mare nod in gat, si ochii in lacrimi de emotie. Marius Manole. Interviu ce l-am simtit ca si pe Jurnalul Oanei.. mustind de suflet. Interviu pe care nu sunt in stare sa-l vad pana la capat, ci din 10 in 10 min mai pun pauza, sa pot digera. Sa ma pot  bucura si emotiona suficient. Nu stiu daca doar sufletul meu ce da pe afara in ultimele saptamani e de vina, insa nu reusesc sa ma detase. E mai mult decat un interviu. Emai mult decat o marturisire. E.. mult mai mult. Mult prea mult pentru o simpla duminica seara

http://www.youtube.com/watch?v=FHb1vO5b6zE

Lasă un comentariu

Filed under Chestii

Lasă un răspuns

