”Deseneaza-mi o oaie”

Nu era intr-adevar vorba de a mi se desena o oaie. Insa…sunt oameni in jurul meu, sau mai putin in jurul meu, care reusesc sa faca ce trebuie cand eu simt nevoia sa spun doar ”deseneaza-mi o oaie”. Da, pentru fiecare din noi inseamna altceva. Insa Ruxandra mea astazi..desenandu-mi la propriu, o oaie, si trimitandu-mi-o pe whats app, m-a facut sa… mult prea multe:). Rezumand totul intr-o fraza, m-a facut sa simt sunt sanse mari sa ma intorc la mine. Un mine pe care-l cautam de ceva vreme si nu mai stiam de unde sa incep sa-l caut.

M-am uitat de 15 mii de ori pe zi astazi, la oaia mea… cred ca ar fi cazul sa mi-o pun intr-o rama, undeva la vedere, sa nu uit cum pot da de mine cand simt ca ma pierd.

Image

Lasă un comentariu

Filed under Chestii

Lasă un răspuns

