Tu ce faci cand ploua?

Citesc carti pe care le-am inceput de multa vreme.

Stau cu picioarele pe balcon, sa mi se ude, pana cand mi se face frig.

Fac liste cu…carti pe care trebuie sa le am in biblioteca, carti pe care trebuie sa le fac cadou, carti pe care mi le doresc.

Copiez citate.

Fac curat in dulapuri, renunt la haine pe care nu le port.

Citesc bloguri ce-mi ”cad in mouse”.

Ies cu o umbrela sa simt cum miroase a ploaie si incerc sa nu ma enervez dupa prima masina ce ma face dalmatian cu apa dintr-o balta.

Nu fac nimic din ce ar trebui sa fac intr-o zi ploioasa🙂

Lasă un comentariu

Filed under Chestii

Lasă un răspuns

