”Ce ne spunem cand nu ne vorbim”

Doar vroiam sa imi pun un semn de carte la ziua de azi.

Am terminat de citit si ”Ce ne spunem cand nu ne vorbim”. Am facut atatea acolade pe cartea asta, de ar trebui sa o copiez in proportie de 60 %. Nu simt momentan nevoia sa scriu mai multe despre ea. Inca nu reusesc sa-i dau o forma in cuvinte, in mine si-a capatat o forma bine definita dupa primele 20 pagini. Mi-am luat doza putin masochista din ea in fiecare seara.Nu stiu inca cui sa o recomand si de ce, trebuie sa o las sa se mai sedimenze putin in mine.

Lasă un comentariu

Filed under Carti

Lasă un răspuns

