”Cel mai frumos roman din lume”

Image

Imi era dor de unteatru.

Si-mi era dor de Nicoleta Lefter.

”Cel mai frumos roman din lume” a fost putin altfel fata de ce ma asteptam.

Nu stiu exact de ce nu m-a dat pe spate, asa cum au facut toate piesele pe care le-am vazut la unteatru.  Ma obisnuisem sa ies de acolo cu sufletul palpitand, de mana cu mine. Si acum am iesit cu el palpitand, dar era totusi in interior.

Actorii au jucat extraordinar. Mi-a placut schimbul de planuri, textul pe care mi l-as dori sa-l am, o adevarata broderie. Mi-a placut pana si decorul, mai ales abajurul ce iti poti imagina ca era facut din codite, multimea de detalii ce a dat piesei consistenta. Pana si afisul mi se pare foarte inteligent (mai ales ca in timpul piesei mi-a dat seama ce sens are ochiul ,de fapt)

A fost insa foarte previzibil finalul.

Il recomand, totusi, si peste ceva vreme sunt convinsa ca o sa mai simt nevoia sa-l mai vad, si nu numai ca joaca Nicoleta Lefter:)

Lasă un comentariu

Filed under Teatru

Lasă un răspuns

