Gothography

1464835_10151973836649539_1907719905_n”Asa o sa fii tu cand o sa fii mare!”
Cam asta stiam de Gentiana din spusele lui Rafi. Sincer… nu l-am prea crezut pe cuvant, dar am zis hai, sa mergem, mai ales ca expozitia nu era tocmai una cu o tema prea obisnuita.

Am ajuns exact la fix pentru mini prezentarea proiectului si …si da, Rafi, recunosc, ai avut dreptate. Stiu ca asteptai recunoasterea meritelor, de fiecare data o astepti, indeed, de data asta simteam nevoia sa o fac si in public: ai avut dreptate!

Da, mi-a placut super super mult de ea, de la tremurul vocii pana la replicile…”MIE imi place negrul, TIE iti place albul.”  Mi-a placut super mult de ea pentru ca am simtit-o foarte calda si de asemenea foarte pasionata de ceea ce face. Mi-a placut de ea ca te privea cu drag.

Fotografiile … superbe, si-mi e tare ciuda ca nu sunt (momentan) nicaieri online, sa ma mai pot hotari care-mi place mai mult, in fiecare zi. Nu ma pricep la detaliile tehnice, am doar o experienta deja in ”a ma da cu parerea”, insa recunosc ca pe extrem de multe as fi vrut sa le iau cu mine:).  Astept urmatorul proiect color. Multumim, Rafi:).
”Toto, we’re not in Tokyo anymore”

Lasă un comentariu

Filed under Evenimente

Lasă un răspuns

