”Ce zile frumoase”

ce_zile_frumoase

Am fost ieri la ”Ce zile frumoase”, desi piesa e de ceva vreme la Unteatru, si ma mai tentase de cateva ori. Recunosc ca imi fusese putin frica de ea, frica pentru ca era totusi teatru absurd, pe care nu stiam daca chiar sunt pregatita psihic sa-l diger.

Pe Sabrina Iaschevici  nu o mai vazusem pana acum, insa am ramas profund impresionata. O piesa extrem de grea, jucata impecabil. Nici nu-mi pot imagina piesa jucata de altcineva in momentul asta, sau cel putin nu asa… Nu citisem textul, si desi in primele 10 min nu m-a prins cu nimic, dupa am intrat in hora obiectelor, cuvintelor, si am ramas uluita. O piesa care iti da alte notiuni despre singuratate. Despre rutina. Despre limitele umane, despre dependenta si independenta, despre comunicare. O piesa care m-a impresionat aproape pana la lacrimi (in momentul in care Willie incepe sa fredoneze melodia auzita din cutiuta muzicala a lui Winnie). O piesa pe care as mai vedea-o cu drag, si de la care am ramas cu diverse replici:” solemn, garantat, veritabil, pur” , ”nicio durere, aproape niciuna, nu-nu”, sau ”vechiul stil, dulcele stil vechi” :)

Lasă un comentariu

Filed under Teatru

Lasă un răspuns

