Libertate

Nu stiu de unde sentimentul asta de… libertate.
Mi s-a cuibarit brusc, in suflet, nici macar nu stiam ca nu mai stiu cum e; nu stiu daca are legatura cu piesa de pe rock fm, sau cu multiplele schimbari prin care am trecut in ultima vreme. Insa mi se strange stomacul cand simt ca am iar aripi . Cat de multe lucruri ma tineau prinsa in diverse situatii, cat de greu imi era sa renunt la unele lucruri, cat de mult ma pierdusem pe drum.  Urasc schimbarile de orice fel, insa de data simt lucrurile putin altfel. Oare am mai…”crescut”?

Lasă un comentariu

Filed under Chestii

Lasă un răspuns

