Spune-mi ce citesti, ca sa-ti spun…ce-am citit – 2013

Sunt tare mandra de mine ca pana la sfarsitul anului trecut am ajuns la zi cu listele…de carti citite, carti cumparate, carti de cumparat.  Parca am reusit sa fac putin curat si in mine cu ocazia asta. Ce am citit in 2014?

1) Scrisori de dragoste catre o printesa chineza –  Matei Visniec

2) Cea mai frumoasa carte din lume –  E.E. Schimitt

3) O zi perfecta – Martin Page

4) Consultatia – Laurent Seksik

5) Eseu despre orbire – Jose Saramago (neterminata)

6) Cruciada copiilor – Florina Ilis (neterminata)

7) Oscar si tanti Roz –  E.E. Schmitt (recitita)

8) Pe cand eram o opera de arta – E.E. Schmitt

9) Ce ne spunem cand nu ne vorbim – Chris Simion

10) Povestiri inedite – William Faulkner  (neterminata)

11) Despre ploaie – Martin Page

12) Cartea lui Mos Oposum despre pisicile poznase –  T.S. Eliot& Axel Sheffler

13) Potentialul erotic al sotiei mele –  David Foenkinos (neterminata)

14) Iarna barbatilor – Stefan Banulescu (neterminata)
15) Teatru – Jonas Gardell

16) Teatru – Lars Noren

17) Contorsionista – T.O Bobe

18) Cum mi-am petrecut vacanta de vara – T.O Bobe

19) Combustibilii – Amelie Nothomb

20) Jurnalul randunicii – Amelie Nothomb

21)Peplum – Amelie Nothomb

22) 13.99 – Frederic Beigbeder

23) Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii – Andreea Valean&Catalin Mitulescu

24) Cobai – Lia Bugnar&Vali Florescu

25) Pisica Verde –  Elise Wiek

26) 9+1 povesti cu mustati despre niste hamsteri cu adevarat adevarati – Victor Bojan

27) Maimuta goala-  Desmond Morris (neterminata)

28) Penelopiada – Margaret Atwood

29) Jurnal extim –  Michel Tournier

30) Iubiri caraghioase –  Milan Kundera

Au mai fost multe pe care le-am inceput si le-am abandonat.. sper sa nu-mi fac o obisnuinta din asta

Lasă un comentariu

Filed under Carti

Lasă un răspuns

