”Te voi uita! Te uit deja! Priveste cum te uit! Priveste-ma!”

hiroshima-dragostea-mea_1_fullsize
Cred ca e cea mai…”dureroasa” carte pe care am citit-o in ultima vreme. ”Hiroshima, dragostea mea”. Am inceput-o dimineata, in metrou, cand am iesit de la metrou deja simteam cum se scursese toata ”atmosfera” cartii in mine, o colega chiar ma intreba dupa cateva ore: ”Ce ai, nu pari in apele tale…” Ma gandeam ca poate nu e de la ea, insa acum nu mai am niciun dubiu. Nu eram tocmai pregatita. Nu simt nevoia sa mai citesc anexele, cel putin nu acum. M-a impresionat enorm,  nu am fost in stare sa misc nici macar un deget, nu stiu ce fragmente mi-as fi dorit sa am subliniate…
Anyway, cu fiecare minut ce trece simt ca se aseaza frumos in mine.  Insa, daca cineva m-ar ruga sa-i recomand o carte scrisa de Marguerite Duras, cu siguranta nu ar fi prima pe lista, mi se pare ca se adreseaza unui anumit fel de cititor…

Lasă un comentariu

Filed under Carti

Lasă un răspuns

